Przepis na pancakes :3

Heej!
Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na słynne amerykańskie naleśniki. Mam nadzieję, że tą słodkością obudzę w Was miłość do amerykańskich łakoci.

Składniki:

  • 2 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g masła
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2/3 szklanki cukru pudru (jeśli nie chcecie ich bardzo słodkich możecie dodać mniej)
  • szczypta soli

Wsypujemy do wysokiej miski mąkę, roztrzepane jajka, mleko, a następnie łączymy je z pozostałymi składnikami. Na końcu należy dodać rozpuszczone masło. Smażymy na suchej patelni, bez dodatkowego tłuszczu (masło wystarczy), na średnim ogniu. Przewracamy na drugą stronę, w chwili kiedy zaobserwujemy na placuszkach pęcherzyki powietrza. Wtedy należy delikatnie przewrócić je na drugą stronę.
Możemy podawać je z czym chcemy, wszystko zależy od naszego smakowego gustu. W Ameryce najczęściej podaje się je ze zwykłym masłem, polane syropem klonowym. Mi osobiście jednak nie smakuje to połączenie z masłem. Zdecydowanie wolę je jeść z masłem orzechowym (które sama robię) (bądź nutellą), polane syropem klonowym oraz z garścią owoców leśnych. To połączenie podbija moje kubki smakowe.

Mam nadzieje, że mój przepis przypadnie wam do gustu. Widzimy się w następnym poście paaaa :3







https://pixnio.com/food-and-drink/desserts-cakes/__trashed-48

Komentarze